niedziela, 20 lutego 2011

Z cyklu: Trole w żywiole

  • Monika: no to cześć chłopaki, chcecie coś ode mnie jeszcze?
    Maciek: Wyjdź za mnie!
    rif: wyjdź ze mną!
    Cinek: Wejdź na mnie!
  • Stefan: w Anglii to psy nie robia hau-hau tylko roof-roof
    Stefan: a w Niemczech wau-wau ;)
    Jager: ciekawe jak robią w Chinach...
    robert: mniam-mniam?
  • TmK: Jakiego masz kompa?
    GoGo: Srebrnego
    TmK: No ale jaki jest??
    GoGo: Szybki
    TmK: Kur** no , ty mnie nie rozumiesz
    TmK: Jaki masz procesor?
    GoGo: Siwy
    TmK: Kur*aaaaaaa
    TmK: Ile masz ram?
    GoGo: Jedną, kupiłem dzisiaj bo tylko rama była, nie było delmy
    TmK: jezu , a ile masz lat??
    GoGo: Dali mi 3, jeszcze 1 rok i wychodzę
    TmK: Nie kapuję cię koleś
    GoGo: Wiem, rudy na mnie wykapował
  • 36xxx89: siema, znasz się na otwarzaczach mp3?
    mp3master: zależy o co chodzi.
    36xxx89: USB to dobra firma jest?
  • ~Wu: spytałem ojca czy zrobił w życiu coś głupiego.. on spojrzał na mnie..
    ~Wu: :D
  • t0rbad: ...no więc stoję sobie w tym korytarzu, no nie...
    BlackAdder: Myślę, że powiem to w imieniu nas wszystkich...
    BlackAdder: NIE! KU*WA
    BlackAdder: RZYGAĆ MI SIĘ CHCE OD CIEBIE
    BlackAdder: I TYCH TWOICH DUPNYCH OPOWIASTEK
    BlackAdder: NIKT TUTAJ NIE UWAŻA ŻE SĄ ŚMIESZNE
    BlackAdder: NIKT TUTAJ NIE CHCE ICH CZYTAĆ
    BlackAdder: TAK NAPRAWDĘ
    BlackAdder: GDYBYŚ ZDECHŁ TU I TERAZ
    BlackAdder: NIKOGO PEWIE BY TO NIE OBCHODZIŁO
    BlackAdder: TO CO? POWIECIE TEMU LACHOCIĄGOWI?
    *** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.*
    *** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( )
    t0rbad: Na czym skończyłem? ...no więc stoję sobie w tym korytarzu, no nie...
    CRCError: No
    heartless: No
    r3v: jasne
  • retro: Ale błyska z nieba! Będzie burza...
    Debart: ...albo aktualizują zdjęcia na Google Earth.
  • ahmi: Skąd masz topór?
    max007: Królowa elfów mi dała.
    ahmi: Czad. A topór skąd masz?
  • george: przed sesją pewnie nie pijesz?
    breeze: południowoamerykańskie szakale lubią marynowany sok agrestowy
    george: ...?
    breeze: też chciałem powiedzieć coś głupiego
  • szmata: chciałbym nosić przepaskę na oko
    szmata: to by stworzyło atmosferę tajemniczości, której kobiety nie mogłyby się oprzeć
    o.O: Ahahaha
    o.O: Wtf
    o.O: tia, przepaska to zajebiście seksowny bajer
    szmata: psssh teraz tak gadasz
    szmata: ale czaj to, siedzisz na imprezce
    szmata: znienacka otwierają się drzwi i wchodzę ja w smokingu i przepasce na oku
    szmata: wszyscy wstrzymują oddech
    szmata: niezręczna cisza wypełnia pokój i ludzie próbują znów zachowywać się swobodnie
    szmata: "Słyszałem że stracił oko broniąc sierotę przed mordercą!
    szmata: "A ja słyszałem, że stracił je w głębi amazońskiej dżungli!
    szmata: "Jest taki tajemniczy!"
    szmata: "Taki seksowny!"
    szmata: i wszystkie kobiety mnie pożądają
    szmata: póki nie powiem im że biegałem ze sztućcami i dziabnąłem się w oko widelcem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz